Pochopení role firemního a nefiremního vyhledávání ve spotřebitelské cestě.

Pochopení role firemního a nefiremního vyhledávání ve spotřebitelské cestě.

Pochopení toho, jak se vlastně hodnotit pro firemní i nefiremní termíny v organickém vyhledávání, je naprosto kritické pro marketéry, kteří se snaží vybudovat nějakou doménovou autoritu a zachytit tak podíl na vyhledávání on-line. Koneckonců, přes tři a půl miliardy vyhledávání je učiněno každý den jenom na Google.
 
Když se tedy bavíme o firemním vs. nefiremních vyhledávání, není to jedno nebo druhé. Obě dvě vyhledávání jsou důležité. Avšak pro hodnocení ve výsledcích vyhledávání v momentech nejvyššího úmyslu, firma musí mít velice silné chápání hodnoty každého z nich – a kde na této spotřebitelské cestě budou lidé nejpravděpodobněji hledat firemní či nefiremní klíčová slova.
 
Nefiremní vyhledávání pomáhá vyhrát nové zákazníky.
 
Nefiremní klíčová slova odkazují na termíny vyhledávání, které nijak nespecifikují určitou značku nebo firmu (například vyhledávání Google pro „NYC restaurace s parkováním“ nebo vyhledávání na Alexe pro „nejlepší koblihy v NOLA“) Spotřebitelé, kteří činí nefiremní vyhledávání, mají největší pravděpodobnost, že to budou firemně-agnostičtí nakupující, kteří dělají obecné vyhledávání – nebo noví zákazníci, kteří ještě nejsou seznámeni s vaší značkou. Jako takoví jsou určitě příležitostí navýšit vaši objevitelnost na internetu, začít budovat důvěryhodnost značky a vyhrát tak nové zákazníky.
 
Nefiremní klíčová slova mají často vyšší četnost vyhledávání než firemní termíny, takže identifikace relevantních termínů pro váš byznys a vaše strategie pro hodnocení by mělo být tou nejvyšší prioritou. Také to znamená, že budete přihazovat na tyto termíny v placeném vyhledávání a bude to pravděpodobně mnohem dražší, než přihazování na firemní značku, takže se zaměřte na optimalizaci pro nefiremní termíny jako součást vaši organické strategie.
 
A tady je způsob, jakým může firma vyhrát v nefiremním vyhledávání.
 
Optimalizace pro klíčová nefiremní slova.
 
Je velice důležité, abyste přemýšleli nad těmito entitami jako o něčem, co je naprosto fundamentální pro váš byznys. Ptejte se sami sebe na tuto otázku: jaké produkty nebo jaké služby mohou zaujmout zákazníka, který hledá váš byznys? Pokud jste banka, tak klíčové slovo „banka“ je očividně začátek – avšak co když zákazníci hledají například úvěrovou radu, nejbližší bankomat nebo například finanční služby?
 
Ujistěte se, že optimalizujete i pro tyto esenciální klíčová slova. Je velice důležité mít jasnou kopii a strukturovaná data, která identifikují fundamentální vlastnosti byznysu, jak pro vaše místní stránky, tak napříč spoustou on-line míst (myslíme tím na stránky třetích stran, jako je TripAdvisor nebo Yelp), kde se informace o vaší firmě objevují. Bez strukturovaných dat a kopii, které specifikují, že každá pobočka vaší banky má také i bankomat, například, znamená, že internetové vyhledávače nebudou moci tuto informaci najít a tedy nebudou ji moci nabídnout ani zákazníkům.
 
Spravujte vaše byznys seznamy
 
Abyste se ukázali na TOP místě ve výsledcích vyhledávání pro nefiremní vyhledávání – hlavně, co se týče místního packu na Google – základní pravidla pro Místní SEO se stále aplikují. Váš byznys potřebuje být vypsán přesně a to všude, takže noví zákazníci, kteří právě teď činí místní vyhledávání, budou moci najít vaši firmu v momentě nejvyššího úmyslu. To znamená, že musíte spravovat vaše seznamy tak, že vaše adresa, otevírací doba, kategorie byznysu a další základní detaily, jsou konzistentní a správné.
 
Abyste byli dobře hodnoceni pro nefiremní místní vyhledávání, například „nejlepší místo pro snídani“, internetové vyhledávače musí být schopny identifikovat jak:

  • To, že vaše restaurace je blízko umístění uživatele („blízko mě“ je nyní zahrnuto ve spoustě vyhledávání, jak firemního, tak nefiremního)
  • tak i vaše otevírací doby.

 
Tím, že máte přesné a konzistentní informace o vašem byznysu, napříč všemi seznamy, je to, co poskytuje tyto důležité a podstatné detaily internetovým vyhledávačům.
 
Investujte do firemních klíčových slov pro generování opakovaného obchodu
 
Uživatelé hledají firmy spolu s produkty nebo službami, o kterých ví, že je chtějí a že je tyto firmy poskytují, takže jsou nejblíže k tomu, aby taková klíčová slova vyhledávali, než k tomu, aby činili nefiremní vyhledávání. Určitě dává smysl využít váš rozpočet pro placené vyhledávání a zaměřit se tak na strategie, které upřednostňují převody a loajalitu.
 
Všechna vaše práce v optimalizaci pro nefiremní vyhledávání se tady uplatní taky. Tyto dva typy vyhledávání fungují společně. Optimalizací on-line seznamů a vaší webové stránky pro produkty, lokace, služby a další entity, které nabízíte, dáváte internetovým vyhledávačům informace, které potřebují k nabízení strukturovaných a ověřených odpovědí pro specifické otázky zákazníků, kteří se ptají na vaši firmu, jako například: „kde je nejbližší restaurace Denny’s?“ nebo „který wellness v okolí má také bazén?“
 
Vyhrávání v byznysu dnes znamená chápání, že dnešní zákazníci si zvykli na vyhledávání pro určité věci, které chtějí – to znamená produkty, služby a vlastnosti – a zvykli si na to, že dostávají strukturované odpovědi ve výsledcích vyhledávání pro jejich narůstající specifické požadavky.


Comments are closed.